Full fart

Ojojoj, idag har jag hållt igång hela dagen! Jag och Milio gick upp vid 8, började plocka och lägga in en tvätt osv. Sen fick jag nåt jävla ryck och gjorde en sockerkaka, hade tänkt att göra en äppelpaj när jag ändå var igång men vi hade bara ett äpple så det sket sig.

Oliwer gick inte upp förren 11,30! väckte honom lite innan 11 men sen tvingade jag upp honom... Han har inte sovit nåt på dagen så han somnar nog hyfsat ikväll ändå med tanke på at han är så trött hela tiden.
Vi hade besök på dagen av Jessica och hennes barn (största går i samma klass som Oliwer) blev lite fika. Oliwer har även varit duktig och räknat matte idag, bra kämpat prinsen!! Ska sätta mig med han imorrn med.
Ska till vårdcentralen imorrn och ta blodprover också, efter det går vi nog hem till Lisa en stund när vi ändå är ute.

På fredag är det äntligen dags för Milio att vägas och mätas! Det var ju evigheter sen, ska bli väldigt intressant att se vad han väger osv.

Skulle ha åkt till Ikea idag med Lisa och hennes familj, men Jonny ringde och sa att det blevövertid på jobbet så han kom hem sent så det får bli ikea och marieberg imorrn istället. Hoppas att Lisa och Jonnys övertalningsförmåga funkar på Knutte så dom åker med oss imorrn!

Väntar på att Milio ska somna och Oliwer ska göra sig iordning för sängen, har nämligen lovat Jonny en helkroppsmassage! Hoppas dock på en massage jag med.. Liiiten baktanke hade jag allt när jag lovade honom det ;D

Börjar bli sjukt trött nu, blir massage sen duschen.. Sen lägga sig och läsa!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0