Hemma + bilder

Äntligen är vi hemma och sist behandlingen avslutad!! Blandade känslor som sagt... Ska dit om 2 veckor, fick skjuta upp tiden några dagar för han skulle egentligen komma den 17:e men då börjar skolan så läkaren sa att det gick bra att komma ett par dagar senare. Hade det inte gått hade vi ju såklart bara fått ta oss iväg med gråt i halsen och ännu mer brustet hjärta... Han missade ju i stort sett HELA vårterminen, får väl se om dom ringer och det inte gick att ändra skulle väl inte förvåna mig direkt...

I can see you're sad, even when you smile, even when you laugh
I can see it in your eyes, deep inside you want to cry


Nej en liten bildbomb kanske? länge sen nu jag la in bilder i bloggen....Det hör väl lite till eller? Alltid roligare att läsa när det finns..





Rotar i sin skötväska


Första gången på bowling

Han gillade det efter ett tag när han kom in i det =)

Sannabadet


Gungar ute på lekterapins lekplats i Uppsala

Ballkongen i Uppsala


"Stenlådan" i Uppsala


Racar i korridorerna


Clownerna som jag aldrig kommer ihåg vad dom heter, men dom är rätt roliga ;)

Det får räcka för idag







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0