Då kör vi ett litet inlägg från mobilen då...

img_7741 (MMS)

Då kör vi ett litet inlägg från mobilen då, kanske blir uppdaterat oftare då.  Helgen har varit helt ok, Oliwer har hållt igång med kompisar och vi har mest tagit det lugnt. Drack vin och snackade skit med Lisa igår kväll, alltid lika trevligt. Dagen idag har jag fixat lite här hemma men blev inte klar så det får jag fortsätta med imorrn. Ska till BVC med milio kl. 10 och sen ta prover med Oliwer efter det. Beställde en ny mobil och det fick bli en iphone4 och jag är riktigt nöjd, nu har jag hittat rätt! Den andra har jag skickat in så dom får fixa den. Ny bil har vi skaffat också, kommer sakna våran som bara den men vi behöver inte ha så stor och den kostar massor så nu kommer vi ner i kostnad så det känns skönt! Har massor att se fram emot nu när hösten kommer! Barnen fyller, Ullared, och en Barcelona weekend. Roligt att ha lite att se fram emot. Nej nu måste jag lägga mig så jag kommer upp imorrn! var tvungen att testa blogga från mobilen

I AM BAAM - Göteborg Edition
2011-08-15 @ 02:09:20
URL: http://iambaam.blogg.se/

Nu har jag suttit och läst din blogg i en timme..



Vilken underbart stark son du har och lika stark är du själv. Jag kommer att sända en massa tankar till er och jag hoppas innerligt att Oliwer blir frisk snart.



KRAM

Emma
2011-08-15 @ 18:05:37
URL: http://enforloraddag.blogg.se/

Tack snälla du! Vad gulligt av dig att skriva till oss! Det värmer verkligen ska du veta <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0