Vad vore jag?

Påskhelgen har varit rikig bra. I lördags var jag ute med Lisa och Linda, hamnde på Ritz vilket dock var en besvikelse men nu har man varit där iaf. I det stora hela var det en rolig kväll med brudarna...

I fredags var vi hos Oliwers klasskompis J och grillade, mycket trevligt det med dock var vi VÄLDIGT sega då det blev sent där kvällen innan, men så kan det blir ibland...

Och så kom dagen Oliwer väntat LÄNGE på.. Söndag! Då kom pappa med sambo, farmor och farfar från Sthlm, mormor och morfar ko också för att äta. Oliwer var pigg och glad han hade längtat så efter att dom skulle komma. Som vanligt var han dålig på att äta, en annan är ju van och vet hur man ska hanskas med det och det är inte lätt för alla att komma in i det på 1 dag, men det gick bra ändå. Vi hade sjukt tur med vädret så vi var ute och visade runt lite. Mycket trevlig helg med god mat (dock lite för mycket för mig) Oliwer fick sååå mycket godis, så han behöver inte köpa lördagsgodis på ett bra tag! Han har haft rätt mycket energi den senate tiden och det är så härligt att se, och besöket från Sthlm gjorde sitt också, det var en glad men också lite ledsen Oliwer som la sig igår, han saknade ju sin pappa.

Annars så har jag börjat jogga med Alma! trodde aldrig att jag skulle gilla det, men jag älskar det! vill ut varje dag... Har dock fått skavsår av nya sprindojjorna men det är bara kämpa vidare och köpa skavsårsplåster det ska fan inte få hindra mig från att komma ut och jogga!! Igår var den bästa turen hitills, vädret var perfek (lite för varmt kanske) men vi la oss i gräset brevis spåret och gjorde lite styrka, känner av det en del idag. Sen när vi begav oss hemmåt så fulade vi oss gärnet och gjorde massa fula övningar men åhh vad roligt det var!

Imorrn beger vi oss hela familjen till Uppsala i 6 dagar.. Benmärgsprov och behandling. Skönt att vi åker hela familjen, 6 dagar utan hela min familj skulle bli för mycket, skulle jag åka med Oliwer skulle jag sakna ihjäl mig efter Milio och Jonny och samma om Jonny skulle åka med Oliwer så skulle jag sakna ihjäl mig efter dom! vet ju när jag var dålig och Jonny och Oliwer åkte till Uppsala i flera dagar, det kändes som en hel evighet tills vi träffades igen. Så det är perfekt när vi får vara tillsammans, Oliwer saknar Milio jättemycket när han inte är med. Utan min familj, vad vore jag då? och utan mina vänner? vad vore jag då?

Snart vaknar nog Milio, då blir det att äta lite sen ska vi till Bvc innan vi hämtar upp Oliwer i skolan, han har långdag idag så han får vara kvar lite på fritids en tund, kanske 10-15 minuter. Måste packa massa idag också sen ska vi nog ut och jogga lite.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0