Han blir ju frisk och överlever

Idag är det något bättre med mina tankar... Går upp och ner och ångesten kom på besök igår kväll igen när jag skulle sova, men det var en snabbvisit....

Oliwer får stora doser med kortison så det är livat värre här, hans humör är inte att leka med!! Hungern är än sålänge under kontroll men jag misstänker att det kommer det med... Vi har fått beställa hit kebabtallrik för att han bara SKA ha det.. Hans vilja är vår lag just nu (inte jämt mest när det gäller maten).... Han är ofta trött och har precis somnat till lite i väntan på maten som skulle komma vid 13..
Igår fick han tokryck och satt i föräldraköket och gapade och skrek(vi var ensamma) av någon anledning som jag inte kommer ihåg så det var inget allvarligt han fick väl inte sin vilja igenom antar jag, men arg var han och grät som bara den... Han kan inte få PRECIS ALLT han vill bara för att han är sjuk. Vi ger och gör allt för honom men det måste ju finnas gränser också, kommer bli katasrof sen annars...

På måndag kommer hans pappa och sover kvar en natt så då går vi och sover på hotell. Ska bli skönt att komma ifrån lite, speciellt nu när han är fast med droppet och inte kommer nånstanns. Dom 2 första dagarna har vi ju kunnat vara ute och göra saker. Nu får vi turas om att jag iväg jag och Jonny, Milio behöver ju ut och se annat också. Jag får ju mina avbrott när jag är ute och röker...  Han saknar ju sin pappa massor så det blir kul för honom att han stannar.

Här händer det inte så mycket mer än så, vi gör det som kan göras här på avdelningen, men bara 4 dagar till så får vi åka hem!!! På något konstigt sätt så går tiden fort? men seg är man och passar på att sova när barnen sover... Nätterna är så där just nu då vi måste upp till toaletten med en flaska varja gåg Oliwer har kissat, dom måste mäta och han måste kissa 600 ml på 6 timmar för att få ur medicinen osv.  så sömnen blir avbruten några gånger.

Men allt som händer är det ju såklart värt, min prins blir frisk och överlever pga. det!! Så hur jobbigt det än är emellanåt så är det det man tänker på! Han lever och blir frisk! Älskade unge.... <3

ella
2011-04-30 @ 13:34:02
URL: http://fanganatten.blogg.se/

Det kommer bli skit bra =P Mer bilder efterlyses på stor och lill troll =P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0