Bra helg + Uppsala

Helgen har varit hur bra som helst, Oliwer hade sin kompis J här hela helgen och dom har haft så roligt. Idag orkade Oliwer vara ute och spela lite boll, en till klasskompis kom och lekte och det gick rätt bra. När dom åkte så kom en annan klasskompis hit och Oliwer orkade 1 timme med honom sen var han HELT slut, så Jonny fick följa honom hem. Inte så konstigt att han var slut efter att ha hållt igång hela helgen. Skönt att se han leka nästan som vanligt, det värmer! Typiskt bara att alla ville leka på samma dag, men det gick ju rätt bra ändå.

Jonny fick åka iväg med Oliwer ta blodprover nu på kvällen, Uppsala ville veta hur proverna såg ut så att det var klart att vi skulle komma imorrn och det såg bra ut så ja och Oliwer åker imorrn.

Får se hur det går med Jonny och Milio när vi är borta.. Milio är sjuukt mammig! Men det ska nog gå bra...
Milio ska sova hos min syster och sambo på onsdag.. Oliwer behöver ha mig för sig själv lite grann..

Nej usch jag är helt slut och ska upp tidigt imorrn, Jumbolansen gr 09,40 så det blir tidig uppgång och MASSA kaffe att hinka innan vi drar...

God Natt gott folk!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0