Tre viljor

Fy fan vilket ruttet humör jag är på idag... Ingen rolig dag alls.

Natten var katastrof! har inte sovit mer än en timme. Vi väntade på att Milio skulle vakna för att äta, runt den tiden han brukar vakna för att äta, men inget hände så jag däckade och vaknade en timme senare av att han skulle äta. Sen efter det har jag inte sovit, Milio har krånglat hela natten, han har inte direkt skrikit men inte kommit till ro och gnällt så jag kunde inte somna. Halv sju orkade jag inte mer, till och med Jonny vaknade en sväng.
Jonny och Milio gick med Oliwer till skolan och jag däckade och vaknade 11,30. Sen dess har jag varit på skit dåligt humör. Jag har ju varit så jävla pigg och glad alla andra dagar, så nån dag måste det väl brista också? Har svin ont i huvudet och bakom ögonen så jag funderar på om det kanske kan vara feber på gång....

Oliwer har haft 2 klasskompisar med sig hem idag så det har vart full rulle. Slängde ihop en kladdkaka som vi fikade lite på efter dom hade ätit korv med bröd till mellis. Mycket tjafs och gnäll var det på grabbarna idag, vet inte vad dom sysslade med riktigt, kanske tröttnade på varann efter så många timmar och dom är annars bara två som leker men idag var dom tre, så det är tre viljor som ska igenom.

Vi har bokat Childrens Upptäckarhus i hallsberg, Oliwer ska få ha sitt barnkalas där. Hoppas att killarna i klassen kan komma så att det blir av. Mamma och pappa ska vara barnvakt åt Milio under tiden.

Imorrn åker Oliwer till sin pappa över helgen, vi ska åka förbi Jonnys syrra på hemvägen och visa upp Milio. Sen kanske det blir en dejt med Dennis och Sofia nån dag i helgen.
På söndag åker vi och hämtar Oliwer för att sen återigen åka till Jonnys syrra på kalas.
Sen börjar vardagen igen med skola och allt. En vecka sen är det lov, då åker Oliwer igen till sin pappa..
Känns så jävla tråkigt att aldrig ha honom på loven, men jag vet ju hur mycket Oliwer saknar sin pappa så det är bara att gilla läget....

Om en timme ska Oliwer läggas sen är det dags för mig med... Orkar inte med en natt till utan sömn. Misstänker liten förkylning hos Milio....

ella
2010-10-21 @ 13:48:56
URL: http://fanganatten.blogg.se/

Ja jag kommer fira med er, det är självklart =P men hur det blir med allt annat är en annan fråga... Funderar på om Chrille ska vara med på uppesittarkvällen och stanna med mig på frukost sen att vi skjutsar hem honom, eller något sånt =P

ja man får väl hitta på nya lösningar för varje år som går... vet ju inte ens vart jag kommer bo i jul =P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0