Ömma bröst

Snart ska vi åka och lämna Oliwer i Eskilstuna, ska förbi mega först och köpa termobyxor till honom.
Vi har precis haft bråk om att städa på rummet innan han åker men han är väldigt lat och bekväm så det blir MYCKET gnäll i onödan här hemma. Men så är det jämt innan han ska åka alltid nåt att bråka om...

Imorse var vi på BVC för att kolla Milio lite, han hade blod i bajset och eftersom jag måste ha kontroll på det mesta som händer så var det bara att ringa, hon trodde inte att det var nåt allvarligt men ville ändå kolla upp det. Hon trodde att eftersom han varit hård i magen så kan det ha spruckit lite, men om det fortsatte så skulle vi ringa igen så en läkare fick kolla på det.
Fick även ringa min barnmorska, började läcka mjölk igår, jag har ju fått tabletter som gör att jag inte ska producera nån mjölk. Men det kunde tydligen också bli så, men jag har ganska ont brösten spänner och ser ut som två bomber... Trodde INTE att jag skulle behöva gå igenom det när jag fått tabletter....

Den här dagen är också skit... är på ruttet jävla humör, hatar när dagen börjar med tjat, speciellt när man får tjata på en vuxen människa..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0