Länge sen var det

Börjar bli dags för en liten uppdatering kanske?

Imorrn är det dags för KUB testet, jag börjar bli supernervös... 8.30 ska vi vara där så Oliwer ska till morgonfritids som han så fint säger och han är supernöjd över det. Han tjatar på mig att jag måste börja jobba så han får gå på fritids. Det dröjer nog inte så länge innan han kkommer få börja eftersom jag letar efter nåt att göra, praktik eller jobb av nåt slag, lutar mer åt praktik till att börja med så får vi se.

13/4 åker vi till Uppsala för att avsluta Oliwers behandling, kommer dit efter lunch och kommer under eftermiddagen göra ett hjärtultraljud, ta prover, vikt och längd osv. sen den 14:e så är det benmärgsprovet och när han vaknar till liv så får vi åka hem. Jonny kommer åka med och det känns väldigt skönt, Oliwers pappa, farmor och farfar kommer nån av dagarna. Känns väldigt läskigt att det snart är över med medicinerna osv, samtidigt som det är skönt. Jag börjar bli mer och mer peppad på att göra något och jag hoppas att jag klarar av det! med min ångest/panikångest är det inte säkert att jag klarar av så mycket som jag vill, men jag ska göra allt för att klara det, jag ska fan visa att jag kan! (men tänk om jag inte gör det? är jag världens misslyckade person då?)

Idag var det dags för läkarbesök, slapp tack och lov gyn undersökningen eftersom vi ska på ultraljud imorrn. Fick recept på tabletter mot min förbannade kläda jag har fått och jag hoppas att dom hjälper för jag blir galen, ska smörja mig en gång om dagen i 5-6 dagar med en kortisonsalva längre än så är inte så bra för bebis men så kort tid var inga problem sa han. Skulle det inte hjälpa så skulle det bli remiss för att göra pricktest mot katterna. Han trodde inte att det var dom jag har blivit känslig mot men jag börjar fan tro att det är så, det kliar ju istort sett hela tiden men när jag kommer hem är det fan katastrof!
Går i tankar om att göra oss av med dom två sötnosarna. Nån som är intresserad? 2 år gamla, jättefina och hur snälla som helst.

Har haft Lisa och barnen på besök idag, tanken var påskpyssel men som vanligt så var barnen totalt ointresserade så det blev inte så mycket till pyssel. Det blev bestämt att vi skulle äta pannkakor tillsammans, och jag lyckades för första gången att göra pannkakor! Jag ger alltid upp annars för att dom bara går sönder så Jonny har fått fixat den biten. Idag gick inte en enda sönder, inte ens den första! och gott blev det.

Nej jag vet inte vad jag ska skriva mer, händer inte så mycket just nu.

Går in i V.13 idag.


Liilo till vänster och Nalah till höger!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0