Vill skrika ut över hela världen

Har valt att lösenordsskydda min blgg igen, egentligen öppnade jag den bara för en tävling.

Endel som hänt som jag inte riktigt känner att jag kan skriva om just nu, vill vänta ett tag till. men roligt är det. Jag vill bara skrika ut det så hela världen får veta, får se hur länge jag kan hålla mig.

Jag och Oliwer sitter och vid varsinn dator just nu och har bolibompa på. Blir inget speciellt ikväll, ska bara slappa och äta chips och godis. Blir n tidig kväll ikväll, jag är helt slut. Jonny är i stan och spelar poker med sina polare. Dagen har också varit väldigt lugn, jag har tvättat och bytt sängkläder och vilat lite, Oliwer och Jonny var hemma hos Knutte och Lisa. Sen lagade vi till lasagne.

Igår skulle vi ha åkt hem till Dennis och Sofia och käkat lite osv. men våran bil startar inte och jag VÄGRADE att gå till dom i den jävla kylan och sen med Oliwer också det hade inte gått. Så dom kom hit istället, nästa gång får vi ta det hos dom. Det blev tacos, det var det enda jag var sugen på, sen kollade vi på Let´s dance. Vi var alla jävligt trötta så dom åkte hem vid 22. Vi hyrde Baksmällan, den var sådär, inte dålig och inte bra hehe. Men den var lite roligt emellanåt.

Oliwer skulle ju ha åkt till sin pappa i torsdags, men vi bestämde med hans farfar och pappa att det fick bli en annan dag, Jonny fick inte igång bilen och det var tydligen snorhalt ute. Antagligen åker vi på onsdag.
Jag var på stan med Lisa hela torsdagen, mycket trevligt. När jag var på stan  var jag rätt missnöjd med mina inköp och var på så ruttet hurmör (av olika anledningar hehe) men efter lite mat på lokus så blev det bättre. Vi fick sällskap av Lisas syster Sofia på lunchen. Hindersmässan gick vi på i en kvart kanske.
Syrran var supersnäll och körde hem oss när hon slutat skolan.

På måndag är det behandlingsdags för Oliwer, näst sista. Ska träffa Carro en snabbis på sjukan ska få lite kläder av henne, jag och Oliwer ska nog gå upp en sväng på stan om det inte är för kallt, brukar ju alltid käka på McDonalds när det är sjukhusdags.

Är för trött i ögonon för att fortsätta skriva. Ska titta lite på ginatricot.com och se om det finns nåt roligt att beställa...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0