Vet inte alls

Kanske att jag förhastade mig? Kände mig ju redo, men jag börjar allvarligt tro tvärtom. I början kändes det superbra men nu känns det bara svårt. Kanske ska jag vänta? Distans kanske inte är min grej? fan vad det kräver mycket av än... Vilket jag visste men var nog inte beredd på att det var såhär. Kanke att jag behöver att åka dit och gå i skolan? Vilket inte går nu men senare...

Jag vet verkligen inte.... Visst jag skulle bli grymt besviken på mig själv om jag gav upp, men frågan är om jag verkligen orkar?

Varför ska allt vara så svårt? Jag är gråtfärdig, jag vet inte vart jag ska ta vägen snart känns som jag kommer explodera snart...

Tankarna finns på andra håll just nu också, mycket går runt i huvet.

Känner mig värdelös...... varför kan jag inte lyckas med nånting??? vad är det för jävla fel på mig?!?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0