Lugn dag

Dagen har varit lugn, gick upp vid 10 hur skönt som helst. Käkade frukost och sen blev det våra bästa år, när det var slut fick jag ett tokryck och började städa och tvätta skönt att få lite ordning. ska bara dammsuga och skura golv men jag blev helt slut av städandet så jag var tvungen att vila lite.

Igår åkte vi till Eskilstuna och lämnade Oliwer till sin pappa, det var studiedag på lekis idag så vi passade på att åka igår, för första gången på väldigt länge fick jag ångest för att han ska vara borta så länge (söndag) jag känner verkligen inget behov av att vara barnledig så då känns det jobbigt att han är borta. Men jag får tänka på att han har det bra och vill vara med sin pappa, farmor och farfar och et gillar han ju massor. Men när han kommer hem ska vi berätta en sak för honom som vi vet att han kommer bli så glad över. Det är hemligt ett tag till för dom flesta.

Jonny jobbar och kommer inte hem förren 19, då ska vi käka kycklingwook!! så gott, om inte Lisa kommer förbi mig en stund sen så måste jag ta mig till konsum för att köpa kokosmjölk hon skulle köpa med om hon kom hit eftersom hon ändå går förbi, det är nåt vi måste ha i.

Känner att bloggen inte uppdateras så mycket, jag har ingen ork eller lust att blogga. Tror att det blir bättre om ett tag igen.


Saknar min prins...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0