Sjukstuga

Dagen har varit väldigt lugn, Milio har sovit oroligt 2 nätter i rad, hostig och snorar lite så han fick ligga brevid mig inatt med och jag sover inte så bra då.
Så jag och Milio sov en stund på förmiddagen, sen var det bara att göra sig iordning för att åka in till stan med Alma och Jessica. Köpte julklapp till Jonny, fick ljuga ihop att den var till F. (Almas sambo) Får se hur vi löser det problemet sen så inte Jonny fattar hehe...

Jonny åkte hem tidigare från jobbet idag, han mår inte alls bra. Så vi åkte till Willys och handlade det sista inför julen m.m Oliwer åkte med en kompis hem efter skolavslutningen och var där HELA dan! Stackarn har ont i huvudet och hostar. Stackars mina grabbar, jag ligger antagligen sjuk på julafton, än så läge känns det lugnt men det säger väl bara pang så ä jag sjuk....

Imorrn är det STÄDA och fixa hela dagen. På kvällen kommer nog Dennis och Sofia och nån mer hit för att spela bingolotto om inte Jonny blir sämre. Mycket ska förberedas imorrn, åker till Jonnys syrra på julafton och fikar lite, sen hem och fortsätta fixa innan familjen kommer och firar jul här!

Nej nu är det matdags för Milio. Förresten han älskar gröten! ska ringa BVC och lägga upp nåt bra så vi kanske kan få se resultat. Han spyr ju så....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0