Gröt

Nu har Milios läkare gett oss rådet att börja lite smått med gröt! Hoppas verkligen att det funkar.. 2 tsk 2ggr/dag. för att vänja honom med gröten, eftersom han är så liten så kan magen reagera väldigt hårt på det. Så på torsdag ska vi ringa BVC för att kolla av läget och se hur vi ska öka osv.

Sköterskan jag pratade med tog mig verkligen på allvar och gjorde allt för att få tag på Milios läkare, för att vi skulle få ordning på det här. Eftersom Milio är så trött jämt också så tar vi det på allvar alla dessa kräkningar. Läkaren ville träffa oss tidigare än vad som var sagt så vi ska till henne den 3:e. Hon vill hålla koll på min bubbe, skönt när man blir tagen på allvar. Jag känner mig ju inte direkt orolig över det eftersom han växer och går upp i vikt precis som han ska, men han blir ju påverkad av att kräkas. Han är trött JÄMT orkar vara vaken typ 40 min sen sover han mest, grinig och verkar må illa för han kräks så är det bra en stund så börjas det igen.

Men nu är det iaf bekräftat att jag haft "rätt" och att han kräks onormalt mycket, alla säger att det är så normalt. Men jag har ju tagit reda på ALLT själv, googlat m.m. Jag har ju lärt mig under mina 7 år som mamma att inte ta NÅGOT för givet! jag kollar hellre upp saker en gång för mycket än att bara låta saker vara bara för att andra säger att det är normalt. ..
Anonym
2010-12-22 @ 08:48:21
URL: http://ivgen.blogg.se/

Hoppas verkligen att det löser sig för honom nu. stackars liten.... puss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0