Lägga på is

Alltså jag har verkligen ingen blogglust nu för tiden! Händer inte alls mycket.

Oliwer är hemma från sin pappa och det är ju alldeles underbart att ha honom hemma igen efter ca. 5 veckor ifrån varandra. Han har iaf haft det jättebra hos sin pappa.
I tisdags började han skolan och det känns jätteskönt att börja få in rutiner igen.

Graviditeten går rasande fort, är i vecka 34 redan (33+0) men det börjar bli jobbigt nu, mycket sammandragningar och "mensvärk" kraftig sådan... Kan inte anstränga mig för mycket, alltså gå för långt städa för länge osv osv. då får jag så ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen knappt. Tur att jag har mina tabletter, men dom vill jag ju inte ta egentligen så det är verkligen bara vid behov och då ska jag ha riktigt ont, men det känns ändå skönt att ha dom.

Annars händer det inte mycket, jag sslutade jobba förra veckan, gick på föräldraledigt 2 månader i förväg men jag hade inget val, min kropp sa ifrån totalt...

Ikväll är jag helt ensam hemma, Oliwer fick ett ryck igår att han ville sova hos mormor och morfar så det fick han göra, det händer inte ofta att han säger till själv att han vill sova där utan det blir jämt när vi har nåt att göra och dom är barnvakt. Jonny är iväg och spelar poker med sina polare..

Själv mår jag inte så bra idag, känns som jag håller på att få feber m.m så det är rätt skönt att vara ensam ikväll. Ska snart ta en dusch och lägga mig tror jag. Hade velat haft nån bra bok men jag har ju läst dom jag har...

Ne inget givande inlägg känner jag... Ska nog lägga bloggen på is ett tag... Kommer tillbaka när jag har ork igen....

Ta hand om er där ute!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0