Mycket nu

Vad lång tid det ska ta mellan alla inlägg jag skriver, nu käns det dock som att jag inte har ork eller tid att skriva.

Jobbet går fortfarande bra och jag trivs fortfarande väldigt bra. Fick veta igår att jag får fortsätta jobba efter praktiken!!! Måste köpa ett par tofflor, mina fötter kommer bli totalförstörda, dom gör så ont! Jag är så glad att jag hittat ett ställe med så bra personal, har känt mig välkommen sen dag ett. Alla är underbara.

Idag har jag dock varit ledig och jobbar på måndag igen. Var och skrev upp för körkortet idag och det gick inte som jag ville, 3 fel ifrån att klara det. Nu ska jag bara vänta på att köra upp så jag får skriva upp igen.

Idag fick vi även bilen såld, och fick bra betalt för den också så det känns jätte skönt, pengarna åker dock in på billånet så vi blir av med det. På måndag ska vi hämta våran nya fina bil!

Imorrn åker jag, Oliwer, mamma och pappa till Sthlm, jag ska på Bounce med Derin äntligen är det dags, känns så tråkigt att det är det sista dom gör bara. Men fan vad roligt det ska bli!! Oliwer ska vara hos sin pappa till på tisdag, skolan är stängd mån-tis. så då får han passa på att träffa pappa lite.

Nej orkar inte skriva mer, sitter och kollar på "Så ska det låta" med Oliwer, måste börja packa också och kolla upp vad jag ska ha på mig imorrn, har fan inga kläder längre.

Just det den 10:e ska vi på ultraljud!! Trevlig helg alla glada...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0