Kampen mot cancern

Har fått min första kommentar i den här bloggen, tack Lisa... roligt ju.

Det var inte det jag ville egentligen...

Jag blir galen på min mage, jag har jättemycket molvärk haft det under dagen men mest nu under kvällen. Brösten började ömma igår. Jag vet inte vad det här är för signaler och det gör mig tokig.
Jag gjorde ett gravtest imorse och det visade negativt som jag trodde. Är det mensen som är på väg? skulle haft den för en vecka sen. Eller har jag blivit gravid fast det är för tidigt att se? att det tagit sig senare än jag isf trott? Jag har ingen aning om hur kroppen blir efter ett missfall, men det känns inte som att den ska förändras så mycket efter ett så tidigt missfall?

Nu kommer jag börja spekulera och hoppas och tro in i det sista igen. Jag vill ju veta!!
Istället för att tjata ut mina vänner om det här så kommer jag skriva väldigt mycket här istället tror jag.

Usch, har på Rosa bandet galan blir så ledsen av all skit som vissa ska behöva gå igenom! Tänker såklart på Oliwers kamp mot den jävla sjukdomen, och andra som förlorat kampen mot den... Mina tankar går till er.... Vet inte mer vad jag ska skriva, det finns inga ord som jag kan använda.... Det gör ont i hela mig när jag tänker på skiten....
Stöd cancerforskningen, det gör jag!!

Over and out



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0