Helgen

Satt nyss och hade världens jävla panik, jag tryckte på nån knapp och hela min bloggsida blev så liten så jag såg inte ett skit! Ringde Oliwers pappa i panik och han var hos sin bror som tack och lov visste hur man gjorde för att få tillbaka det, så nu är jag lugn igen.

Helgen tillbringades med Derin och Danne och det var som vanligt trevligt roligt och mysigt, drack lite och spelade spel osv. Kollade på film i lördags natt. Sen var det dags för dom att åka och jag och pappa skulle hämta Oliwer, när dom satte sig i bilen ville inte den som dom ville. Vet inte om det var luften här i fjöget som gjorde att den blev sur och inte ville starta hehe, Jonny gick till grannen för att låna startkablar och efter en stund gick den igång. Hade inte gjort mig nåt om bilen inte starta och dom inte kom hem, då hadejag fått träffa dom en stund extra, ego jag men så är det. Dom kom iväg och vi kom iväg, och jag saknar dom redan och vill träffa dom igen snart! men Derin fyller ju 25 i januari så då ses vi ju.

Vi hämtade Oliwer och åkte till Lager 157 för att köpa skor till Oliwer, fodrade converse skor blev det och billigt var det. Sen blev det ett par jeans, en t-shirt och en sjal till honom också. Han är supernöjd och det förstår jag.

Idag var det lekis dags, äntligen fick han komma iväg efter att ha varit därifrån ett tag, dagen började väl inte som vi tänkt när vi kom dit, han vägrade ta på sig sina gummistövlar osv. Så det slutade med att alla barnen gick till lekparken utan honom och vi blev kvar på lekis. Oliwer tjatade hela tiden om att han ville gå hem han var för trött, men jag vet ju att han var sur för att det blev som det blev tidigare och att han kommer igång så fort han träffar kompisarna (som hade saknat honom jättemycket och blev jätteglada när han kom tillbaka) så jag pratade honom tillrätta efter en stund och vi tog på oss och gick och letade upp barnen i nån lekpark. Och så fort han kom dit så var det ju jättekul och han har haft kul hela dagen. Tyvärr fick jag ge mig och han fick som han ville med skorna han skulle ju absolut ha dom nya skorna på sig och eftersom jag ville hem så fick han ta dom.
lite innan 10.30 kom jag hem.

Sen var det dags att hämta honom igen och gå till vårdcentralen för blodprov.

När vi kom hem gick han hem till Lisa för att leka med barnen och jag somnade på soffan fast jag lovat mig själv att inte göra det.
Käkade lite mat och sen var det dags för fotbollsträning.

Jag sitter och kollar resor till oss 3, tänkte att vi skulle åka nånstans i typ januari eller februari. Om allt går som vi vill så drar vi då!! Förstå vad härligt, bara få vara i en vecka. Sola bada äta ute, framför allt att vi gör det tillsammans och bara har det riktigt mysigt och skönt, vi 3 i ett varmt land! Bara hoppas att det blir som vi vill också men det tror jag verkligen att det blir.

Nu ska jag borsta tänderna på lillen så han kan lägga sig, upp tidigt imorrn.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0