Får inte hända!!

Börjar i ärlighetens namn bli lite orolig för nyår... Har ju inte varit helt 100 i några dar nu och just nu mår jag sämre, har fortfarande ingen feber men den är föhöjd 37.5 så jag anar att det är på g.
Faan får inte hända!!

Jag och Jonny var och handlade inför nyår idag, kommer bli en mysig kväll med NÄRA vänner och GOD mat och spel. Får verkligen inte bli sjuk nu... När vi kom hem städade vi eller Jonny gjorde det mesta jag plockade lite mer än så ville inte kroppen för när jag klar däckade jag i soffan. Sen har jag inte kommit igång efter det, gjorde ett försök nu att fixa det sista i Oliwers rum men har nu insett att det inte går kroppen vill inte så det är nog bäst att lyssna på den om jag ska vara frisk på nyår.

Det enda jag ska göra mer idag är att färga håret, det måste göras idag imorrn hinner jag inte.

Nej det tar emot att skriva, det gör ont i lederna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0